Somewhere a clock is ticking


Då var fysikprovet avklarat. Det gick la inte sådär jättebra, men det orkar jag inte lägga ner mer energi på iaf. Jag menar vad är det för mening med det..

Idag slutade vi lite tidigare på engelskan. Eller egentligen skulle vi stanna kvar och jobba med ett arbete, men alla gick hem istället, och det tyckte jag var bra för jag behövde plugga. Eftersom jag har körkortsteori halv fem och ridning en timme efter det blir det lite stressigt om jag inte pluggar direkt när jag kommer hem. Så det gjorde jag idag, och nuhar jag pluggat klart för idag och kan ta det lugnt.

Som sagt har jag ridning senare. Jag är lite förvirrad om vad jag ska ha för lektion; dressyr, förberedande hoppning eller hoppning, men det återstår att se. Antagligen kommer jag få Waktio, så det går nog bra vilket som.

Idag blir det som igår, ett kort inlägg. Jag känner ingen inspiration till att skriva mer, så det här får räcka,
E

Postat av: mar

Är inte det en bild ifrån Americas Next Top Model??? =P

2009-03-03 @ 15:11:58
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: maria

om jag fattade rätt på din förra lektion så ska du ha hoppning idag, men jag kan ha fel! ;)

2009-03-03 @ 16:05:52
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: maria

svar: nu kommenterade du anonymt igen! ;)

2009-03-03 @ 18:33:09
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Tette

Ja, varför lägga mer energi på ett prov som redan är gjort... :P

2009-03-03 @ 19:45:58
Postat av: Stephanie

Svar: Jo, det är bra att vara lagom lång liksom precis som jag är. :P

2009-03-04 @ 19:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback