Won't you, take me by the hand and take me somewhere new


Det är onsdag idag. Det innebär att det snart är helg, och det gillar vi. Igår var det ridning och jag hade denna chamknutte på bilden ovan, Elliot. Iofs ser han lite knepig ut på bilden, men han är fin i verkligheten. Iaf så var han var väldigt rolig att rida, lite stark dock. Jag fick kramp i armarna, men det var det värt, för det gick riktigt bra. Min ridlärare berämde mig massa gånger. Stolt!

Idag har det varit en riktigtbra dag idag. Först skola, okej det var rätt segt. Fast sista lektionen var gympa, och det var jag inte med på eftersom jag har väldigt ont i mina ben. Så istället för idrott skulle vi (Mar, Tette och jag) gå till Älvhögsborg för att lämna ett kuvert till någon snubbe. Det var ju väldigt smidigt med tanke på att mina ben höl på att dö av den promenaden. Det gjorde sjukt ont! Tette och Mar hade också ont i kroppen, så det var inte så smidigt för dem heller. Men vad gör man inte för sina lärare?! ;)

Efter skolan blev det lite stressigt för jag skulle på körlektion därpå. Så det blev bara en kortis innan jag tog cykeln och trampade in till stan. Körlektionen idag gick la hyfsat. Jag fick motorstopp en gång, vilket var sjukt pinsamt. Sen slarvade jag lite väl mycket och dessutom klantade mig. Det var väldigt generande. Men men, det är säkert på grund av att jag inte kan koncentrera mig ibland. Det går bara inte ^^

Efter lektionen trampade jag hem igen, käkade mat och sånt, och ni sitter jag här vid datorn och väntar... Väntar på vad tänker ni då, men det får ni räkna ut själva. Och om ni inte kan räkna ut det så får ni helt enkelt glömma det. Synd för er, men sånt är livet ibland ;)

Nu ska jag vara duktigt och plugga. Ni får ha det nice!
E

Postat av: mar

Hmmm, får ta och fundera på vad du väntar på.... Kanske har nån gissning, men jag är nog helt ute och cyklar! Haha!

Usch det var en varm promenad! XD

2009-03-11 @ 20:50:46
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Stephanie

Haha, jag tror att jag vet vad du väntar på. XD

Haha, nej det var en ganska mycket klago-samtal på den promenaden. :P

2009-03-11 @ 21:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback