Just stay strong


Finally friday!
Iofs har denna veckan bara runnit iväg, men det ska bli skönt med helg ändå! Ikväll tänkte jag plugga. Jag vet, det är fredagkväll och jag tänkert plugga. Men har man inget liv så har man inte. Vad annars ska jag göra? Kanske kolla på film? Jag vet inte, jag få se. Att sitta vid datorn blir det säkerligen inte eftersom internet deppar ihop så jag hoppas att det går att publicera detta inlägg. Om det blir film så tror jag att jag ska se Australia. Den verkar bra, lång dock.

Imorgon ska jag åka och hälsa på farmor. Det var ett tag sen nu så det är dags att se hur hon har det. Inte allt för dåligt hoppas vi. Annars ska jag plugga eftersom jag tyvärr har delprov i matte D på måndag, jag vill inte! Men det är ingen idé att deppa ihop över det. Man får göra det bästa av situationen helt enkelt.

På söndag kommer det också bli en hel del plugg. Jag ser inte direkt fram emot det, men ska man så ska man. Det ska bli skönt när det är över. Iofs har jag ett latinprov och ett idrottsprov att oroa mig över sedan, men det tar vi då.

Nu ska jag bestämma mig hur jag ska göra med min kväll,
E

Postat av: Stephanie

Mm, det är en hel del plugg just nu och man är superduper stressad.

Gött att vi är lediga på tisdag i alla fall. :D

2009-03-07 @ 09:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback