Everything Back But You

Ibland blir jag galen på vårat internet här i Hjärtum. Iofs är det på grund av routern då den tappar kontakten med nätverket eller något sånt, men ändå. Det blir ju internet som dampar i slutändan ändå... Igår bloggade jag inte just pga detta.


Igår var jag iaf har jag varit på begravning, och fy sjutton säger jag bara. Det var otroligt jobbigt. Jag satt och försökte hålla inne tårarna precis hela tiden. Det lyckades jag dock inte med då jag vart grymt ledsen. Jag gillar verkligen inte begravningar. Det är klart att det är fint att säga adjö och så, men det är så himla jobbigt.

När vi åkte hem så bestämde vi oss för att köpa pizza, och när vi skulle hämta käket så frågade de på pizzerian om vi skulle festa med tanke på våra lite mer fina kläder. Så pappa fick förklara att vi hade varit på begravning, uppmuntrande va?!


Idag har vi gått upp tidigt  eftersom vi har röjt ur farmors lägenhet. Det var lite sorgligt, men det gick rätt okej ändå. Vi har slängt hur mycket som helst, men jag har även fått lite grejer som kan vara bra att ha när jag flyttar hemifrån. De andra har också plockat på sig en hel del.

Nu är gamlingarna och syster och dumpar av syster på-plockade prylar hos henne och sedan kommer de hem. Då blir det nog käk tror jag.

Ikväll ska jag ta det lugnt, kanske plugga om jag orkar, eller se på film. Vi får se.

E

Postat av: Stephanie

Usch, ja det är aldrig kul på begravningar. :( Jag tänkte på dig igår. <3



Ta det lugnt du ikväll! Se någon bra film kanske. :)

2009-03-21 @ 17:37:07
Postat av: Anonym

Usch vad det är jobbigt på begravningar! =(

Film låter bra det! We like! =D

2009-03-21 @ 18:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback