The peace the evening brings


Jag måste medge att dagen har varit rätt okej ändå. Iofs gick inte latinprovet särskilt bra, men vi hade inställd tyska, så det vägde upp hela alltet då jag slutade kl 14.10 istället för kl 16.00. Värt!

Filmen jag såg igår, Sliding Doors, var faktiskt riktigt bra. Lite knepig kanske, men gött bra. Iofs var jag lite lat, för jag stängde av tv:n när det bara var en halvtimme kvar, så jag ska ta och ladda ner den till helgen och se klart på den, för jag är sjukt nyfiken på hur den slutar. Hehe, smidigt av mig va?! ;)

Men hur är det med mig idag då? Jadu, jag vaknade med ont i halsen, och har haft ont hela dagen. Så jag kommer sannorlikt bli sjuk. Jag vill inte bli sjuk, men det var väldigt längesen jag var det nu så jag säger som Tette "Det kanske är min tur". Förhoppningsvis inte, men det lutar mot det.

Anyways, ikväll blir det plugg. Jag har idrottsprov på onsdag som handlar om vad man ska äta för att vå i sig vissa saker etc. Ganska intressant faktiskt, men tidskrävande. Jag ska även plugga kemi och samhäll. Så jag ska väl ta och sätta fart då.

E

Postat av: Stephanie

Ja, det är nog kanske våran tur nu men vi får se. :P

Provet var svårt!

2009-03-16 @ 19:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback