Too Much To Ask

Onsdag idag då, jösses. Jag bloggade inte igår. Jag var inte ens inne på internet. Kände inte för't så då struntade jag i det. Istället roade jag mig med att plugga, tänka och rida. Rätt nice faktiskt. Hade Elliot förövrigt på ridnigen. Herregud vad krut den hästen har alltså. Jag försökte under hela lektionen få honom att ta det lugnt, men det ville han ju inte såklart.  Så jag har sjukt mycket träningsvärk nu, nice..Men träning är bra. Det hade varit väldigt skönt att träna lite idag, men eftersom jag inte är frisk ur min förkylning är så skippar jag det. Synd för jag är sugen..

Idag har jag haft körlektion. Vi tränade på rondeller och lite sånt. Jag fick motorstopp en gång, attans. Annars gick det la hyfsat antar jag. Fast det behövs mycket mer träning när det gäller teoribiten. Det är sjukt mycket, och väldigt svårt. Men det ska jag nog hinna hoppas jag.

Istället blir det samhäll... Jag är verkligen totalt värdelös på det så jag får la ta och börja då.

E

Postat av: mar

Teorin är ju svin svårt och mycket!!! =(

2009-03-26 @ 17:25:22
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Stephanie

Jävla förkylning! Den blir aldrig bra.

2009-03-26 @ 17:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback