Is it enough to love?



Som sagt så har jag hälsat på farmor idag. Det var rätt illa med henne och vi tror att det inte är långt kvar. Tråkigt, men det finns tyvärr inget vi kan göra. Det känns bra att ha varit där iaf, även om det kanske inte kändes sådär jättepositivt.

Ikväll blir det plugg. Det är sjukt deprimerade att behöva plugga hela tiden, men vad ska man göra..
Om jag är riktigt effektiv kanske jag kan titta på en film senare, men vi får se hur flitigt jag är. Jag kommer då garanterat inte att orka plugga hela kvällen, men några timmar måste jag ändå sitta, annars blir det för mycket imorgon.

Nu hör jag hur pappa och Anne grejar i köket så förhoppningsvis blir det mat snart. Iofs är jag inte hungrig, men lite mat kanske piggnar upp mig lite för jag är sjukt trött.

Föresten så fick jag ett gulligt armband av syster idag. Tack så mycket! <3

Postat av: mar

Vad tråkigt med din farmor.... :(

Japp det blir till att plugga ikväll för min del också! :(

2009-03-07 @ 18:38:20
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Stephanie

Usch, vad tråkigt med din farmor. :(

2009-03-08 @ 12:00:17
Postat av: Stephanie

Oj...usch! Hur känns det? :(

2009-03-08 @ 12:04:05
Postat av: Stephanie

Svar: jo, förstår det! Finns här om du vill prata av dig lite. Bara att ringa eller nåt.

2009-03-08 @ 12:17:33
Postat av: Stephanie

Svar: nej det vet jag inte tyvärr. Men står inte det i telefonkatalogen eller på internet eller nåt.

2009-03-08 @ 13:36:05
Postat av: Stephanie

Svar: Ja, tisdag vill vi ha! <3

2009-03-08 @ 20:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback