It's strange but it's true


Tisdag betyder ledigt, iaf denna tisdagen. Dagen har varit rätt okej faktiskt. På överby hittade en outfit som jag ska ha på brors 20:årsfest, och dessutom köpte jag nya skor. Jättebra!

Efter shoppingen åkte vi hem och fikade, sedan cyklade jag och mamma till Älvhögsborg och simmade. Mamma simmade 450 m (20 längder) och jag simmade 1250 m (50 längder). Det var duktigt av oss. Fast jag hade kunnat simma länge, men det fick räcka tyckte vi. Så vi knallade till omklädningsrummet, och sedan vidare mot cyklarna då vi upptäckte att min cykels bakhjul hade punka vilket inte var så chockerande eftersom hjulen är kassa och ska bytas. Så det fick bli en promenix hem istället. Uppfriskande!

Snart blir det mat, och lite senare ikväll är det ridning som vanligt. Jag tror att jag får Rico eftersom jag hade han en del av förra lektionen, men man vet ju aldrig.

Imorgon är det tyvärr skola igen, men som tur är går vi bara tre dagar innan det blir helg. På torsdag ska bror och hans flickvän komma hit på middag. Det blir trevligt eftersom jag inte har träffat henne någon gång. Dessutom var det ett bra tag sen jag såg bror också. På fredag åker jag till Hjärtum igen och jag tror att jag kommer spendera helgen genom att plugga och titta på tonvis med filmer. En film som jag definitivt ska titta på är Braveheart för det är tydligen illa att jag inte har sett den än.. Jag har sett trailern och den verkar gött bra iaf.

I helgen ska jag dessutom ut springa, både lördag och söndag.

Nu ska jag ladda inför ridningen för jag är väldigt trött. Fast när jag väl kommer upp på hästryggen brukar jag bli pigg som en mört, så det är nog ingen fara egentligen.
E

Postat av: Stephanie

Det låter bra att du hittade lite saker på överby. :D (speciellt skor) :P



Hoppas att du får en trevlig ridning. :D

2009-03-10 @ 18:20:04
Postat av: maria

svar: ja, du kan ju alltid kolla på den om du inte har något annat för dej liksom! :)

2009-03-10 @ 19:30:49
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: mar

Å vad duktiga ni var! 50 längder är ju as mycket ju! =D

2009-03-11 @ 17:39:32
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback