Who can keep me satisfied?

Då var jag i Trollhättan igen. Det är ganska trevligt faktiskt. Nu ska jag snart titta på lite tv. Jag har sett att en rätt fräsch film börjar kl 21. Den heter Sliding doors och visas på TVplus. Så den ska jag nog och checka in. Annars blir det väl lite latinska verbstammar emellanåt eftersom vissa verkligen inte vill fastna. Annars är jag i princip klar med latinpluggningen. Jag ska läsa igenom allt man skall kunna igen så att jag inte har missat något, men det tror jag inte.

Men nu ska jag väl kila då. Jag önskar er alla en gods natts sömn i hopp om att göra morgondagen ett snäpp lättare.
E

Postat av: Stephanie

Usch, man märkte att vissa latin ord inte hade fastnat.

2009-03-16 @ 17:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback