A feeling indescribable to me

Ibland blir jag så trött på Malandro. Han är så seg att man tror att han inte kommer ta ett steg till. Herregud alltså... Jag är helt slut efter kvällen ridlektion. Vi hade förberedande hoppning vilket brukar innebära bara bommar, men idag hoppade vi även lite småhinder. Det gick rätt bra för mig  men jag stör på mig att han går så långsamt. Jag tål verkligen inte sånt!

Anyways, jag fick reda på resultatet i matte D idag och jag klarade det för fasiken. Jag var inställd på att få behöva läsa upp matten så jag blev riktigt chockade när jag såg att jag klarade det med ganska bra marginal. Svinbra ju! Fysikprovet är en annan femma. Det gick kasst som vanligt, men det är ett senare problem.

Imorgon ska vi på teater  så då slipper vi både latin och tyska, yay! Det blir segt bara att behöva vänta i 3½ timme på en idrottslektion bara, men det får gå.

Nu ska jag lägga huvudet på kudden och försöka sova, vilket jag förmodar inte kommer gå så bra. Men men, någon gång ska jag väl somna iaf.

Sleep tight
E

Postat av: Stephanie

YEAH, vi klarade matte D. kursen! :D

Haha, precis...fysiken behöver man inte bry sig om nu.

2009-05-27 @ 17:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback