All good things come to an end


Det har varit full rulle för mig idag. Först cyklade jag till edet och tillbaka (1,2 mil), sen klippte jag gräset (vilket är så sjukt jobbigt eftersom jag är så klen och våran gräsklippare är kass) och efter det drog jag ut syster på en promenad; vi hamnade hos hästarna. Gosh, jag saknar de som fan. Janowa är så himla fin och jag längtar tills jag får rida henne igen. På bilden ovan ser ni Walentino (närmast) och Wolimté.

Nu ska jag ta och plugga massa fysik. Iofs kommer säkert tröttna efter bara några minuter eftersom det är så himla tråkigt, men jag ska banne mig inte ge upp idag. Några timmar ska det allt bli. Dessutom ska jag göra lite körkortsteori också, som vanligt.

E

Postat av: mar

Shit vad duktig du har varit då! Cyklat och klippt gräs och promenerat! =D

2009-05-23 @ 17:59:22
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback