All my dreams will be understood

Jag slutade skolan kl 11 idag. När jag kom hem hade jag väldigt tråkigt så jag cyklade till syster och spenderade några timmar där. När jag kom hem igen gjorde jag klart min latininlämning. Det tog fyra timmar. Jävlar alltså, jag trodde det skulle ta en, max två timmar - galet! Dessutom blev jag precis klar, så jag är väldigt trött nu.

Jag ska snart gå och lägga mig, för imorgon ska vi gå upp hyfsat tidigt för att åka till Linköping. Jag ska dessutom köra halva vägen vilket ska bli riktigt roligt.

Som ni antar kommer jag inte blogga något i helgen för jag kommer inte hem förrän på söndag. Eller rättare sagt, imorgon kommer jag inte blogga, men på söndag kommer det säkert dyka upp lite fina bilder från konfirmationen, och sen kommer jag väl skriva några rader också.

Jaja, nu ska jag sova. Ha en underbar helg allihopa! <3

E

Postat av: Stephanie

Åhh, jag gjorde också klart min latin igår. Gött!



Detsamma <3 Ha det bra i Linköping.

2009-05-16 @ 16:21:30
Postat av: Alexandra Östling

Tack så mycket Emma, det värmer! Du är en jättesöt smart tjej som jag vet kommer gå långt här i livet!



Tack igen för dina fina ord. <3

2009-05-16 @ 18:50:50
URL: http://alexandrajasmin.blogg.se/
Postat av: mar

Hoppas att du har haft det roligt i Linköping!

2009-05-17 @ 13:43:21
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback