All these decisions...

(Jag glömde publicera detta igår, ops!)

Gosh, imorgon är det äntligen fredag. Det ska bli skönt med helg!

Jag är otroligt trött på att det typ inte sker några framsteg med mina tänder, med tandställningen alltså. Jag var hos tandläkaren idag, och nu får jag vänta ytterligare 6 veckor för att se om min tand som jag gjorde en friläggning på förra året har kommit ner. Jag trodde inte det skulle ta mer än ett år att dra ner en tand alltså, men där ser man.

Idag har det även blivit skola, träning och städning. Ikväll ska jag kolla på tv och småplugga. Imorgon åker jag till byn, där jag ska spendera min helg.

Nu ska jag bestämma mig om jag ska se på The F-word eller Medium. Iofs brukar jag inte titta på någon av dem, men idag är jag sugen på båda - störigt.

E

Postat av: mar

Vad jobbigt att det tar sån tid med tandställningen!

2009-05-08 @ 17:41:42
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback