Carry on loving



Idag var det nationella i matte D. Det gick åt helvete kan jag tala om. Jag tänker inte säga så mycket mer än så.

Jag dessutom klippt mig. Det behövdes för mitt hår var rätt slitet. Sedan har jag tränat också, eller det blev väl inte särskilt effektiv träning, men alltid något. När jag var ute passade jag på att ta lite kort också, det var ett tag sen.

Det har även blivit lite serier, One Tree Hill och The Hills (som jag inte orkade se igår). Två grymma avsnitt säger jag bara!

Men jösses. Jag är så sjukt trött alltså. Jag vet inte varför för jag har sovit rätt bra de senaste nätterna, men det finns väl säkert något logisk förklaring antar jag.

Haha, fy vilket meningslöst inlägg detta var. Jag ska inte tråka ut er genom att skriva mer, det här får räcka.

Sleep tight
E

Postat av: maria

OCH NU ÄR DU HÄR!!!! :D

2009-05-15 @ 13:53:16
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Mm, det provet gick verkligen åt helvete!

Du blev fin i håret. :D

2009-05-15 @ 17:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback