I'm only fooling myself

Kinnekulle Ring
Hello!
Dagen har varit rätt bra faktiskt. Den började med sista delen av de nationella proven i engelska b, läs- och hörförståelse, och slutade med utmaning mellan MÅG och Nisse. Självklart utklassar Nisse MÅG, men det är ju inte direkt förvånande. Förvånande är dock att vi vann fotbollen. Det var riktigt dåligt presterat av MÅG som är ett så kallat idrottsgymnasium, och som specificerar sig på fotboll.

Efter utmaningen åkte jag till Hjärtum med bror, vilket var lite nice eftersom jag inte har träffat honom på ett tag. När jag kom fram gjorde jag mat, och sedan drog han ut. Så nu är man ensam hemma.. lite tråkigt, men det går väl. Jag ska spendera kvällen med filmen Panic room, som börjar kl 21. Därför ska jag ta mitt pick och pack och flytta ner till vardagsrummet, där vi har den lite större plattv:n. Det blir nice! Jag ska även äta lite chips, men jag har inte bestämt mig för vilket sort än, antingen vanliga lättsaltade potatischips, eller sourcream. Det lutrar åt de vanliga, men jag får se.

I helgen är det premiär för pappa på Kinnekulle Ring. Jag har funderat på att följa med, men jag tror att jag stannar hemma och pluggar på slutprovet i matte D. Men men, vi får se.. Jag kanske får värsta kicken imorgon biitti och följer med.

Ha en härligt fredagskväll allihopa!
E

Postat av: mar

WooHooo! Nisse äger! =D

2009-05-09 @ 18:27:56
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Stephanie

Nisse är så jävla bäst alltså! :D

2009-05-09 @ 19:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback