Maybe I'm just out of my mind

Då var långhelgen över. Jag ser inte fram emot den kommande veckan, men sommarlovet närmar sig så det är ju lite positivt iaf.

Idag har jag pluggat, både fysik och körkortsteori. Imorgon är sista dagen innan fysikprovet och det känns inte direkt bra. Det kommer nog bli rätt lite sömn innan det är avklarat alltså.. Men det får gå. Efter fysiken är det kemiprov, och det känns ännu värre. Jag är verkligen urusel på kemi... usch! Nej, nu får jag sluta klaga!

Snart ska jag se en film, Click. Den verkar rätt bra, men bara för det så är den säkert jättedålig. Men jag ska ge den en chans iaf. Jag har redan sett in film idag btw, Thirteen. Det var min favoritfilm för ganska många år sedan så det var lite roligt att se den igen. Den är bra.

Nej, nu ska jag gosa lite med busan, och sedan blir det film.
E

Postat av: maria

tänk på sommarlovet, tänk på sommarlovet! bara 3 veckor kvar, bara 3 veckor kvar! och thirteen är världsbäst!



svar: nämen, tack så mycket! :)

2009-05-24 @ 22:11:50
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: mar

Det var ett tag sen jag såg den, men jag tyckte att "click" var ganska kass faktiskt! Hehe =P

2009-05-25 @ 18:18:46
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback