Staying there



Jag skulle också vilja ha chansen att träna som tjejen på videon över...

Idag känner jag inte för att blogga så det blir det kort inlägg. Teatern idag var riktigt bra. Mycket sång och dans, och sånt gillar jag.
Imorgon ska jag på riskettan, föreläsning och droger och alkohol, eller vad det nu är. Den tar typ fyra timmar, och sen ska jag skynda till skolan för att få information om EU:valet (som jag inte ens får rösta i). Sedan ska man göra en muntlig redovisning i matte D. Gosh, morgondagrn blir inte roligt...

Nu ska jag, ännu en gång, läsa igenom Machins formel för att räkna ut decimaler till pi och sen ska jag kolla på film.
E

Postat av: mar

Gött att ha gjort riskettan iaf! =D

2009-05-28 @ 17:43:26
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Stephanie

Det gick jävligt bra på matten alltså! :D

Gött att ha den här dagen gjord, men den var inte så farlig egentligen ju. :P hehe

2009-05-28 @ 18:28:25
Postat av: Emma

SVAR till Tette:

Jo, för mig var den rätt seg ju.. :P

2009-05-28 @ 18:40:59
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback