To wish impossible things...

Då var man åter igen hemma efter den korta dagen. iofs var jag hemma vid kl 13 eller något, men jag har inte orkat skriva förrän nu.

Det var riktigt irriterande på körskolan förut.. Jag klarade fas B och fortsatte på fas C, otur som jag har fick jag ett poäng ifrån godkänt, och sånt är sjukt störande. Dessutom hann jag inte göra provet en gång till, för jag var tvungen att gå för att träffa syster, så jag får göra om det nästa vecka istället.

Syster och jag tog en trevlig liten tripp på staden. Vi skulle hitta lite presenter; till pappa som har fyllt år, till mamma eftersom det snart är mors dag och till en kompis eftersom hon ska ta studenten. Vi hittade alla presenter i samma affär vilket gjorde att vi blev snabbt klara. Så då gick vi hem, samtidigt som vi åt var sin mjukglass, mums. Första för iår faktiskt.

Resten av dagen ska jag spendera med att plugga. Först ska jaggöra lite körkortsteori. Jag har fått låna ett spel av systers kompis, som går ut på att man åker runt i trafiken och samtidigt få svara på massa frågor. Det är faktiskt riktigt lärorikt. Dessutom ska jag plugga fysik, för vi har prov nästa vecka. Imorgon har vi sista nationella i tyska steg 4, men det är inget att plugga på, så det är rätt lugnt.

Såklart ska jag även rida, och jag hoppas för allt i världen att jag inte får Malandro. Okej, han är rätt rolig och lydig och sånt, men han är så seg så jag får sån jädra träningsvärk av att rida honom, och det vill jag inte ha. Men men, vi får se vem jag får.

Nu, plugg.

E

Postat av: mar

Fan vad surt att bara vara 1 poäng ifrån! =(

2009-05-19 @ 17:08:52
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Stephanie

Surt det där med körskolan men kul med det där spelet. :P hehe

2009-05-20 @ 17:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback