We all have a choice


Humorgalan, den tittar jag på just nu. Även om programmet innehåller en del humoristiska delar är den egentligen till för alla miljoner barn som blir utsatta för kränkning o.s.v. Jag gillar humor och jag tycker synd om de utsatta barnen, därför har jag valt att titta på programmet. Dessutom vill jag uppmuntra er till att bli världsförälder. Eller varför inte skaffa ett fadderbarn. Om ni nu inte redan är världsförälder eller fadder. Jag själv har ett fadderbarn. Han heter Simon, bor i Rwanda och är 15 år. Min familj och jag har hjälpt honom i ungefär 8 år nu. Det känns väldigt bra att veta att man hjälper någon, och någon gång i framtiden skulle jag definitivt vilja hälsa på honom. Det skulle vara otroligt roligt!

Idag har gjort lite smått och gott. Jag tog en cykeltur ner till slussarna med mamma i förmiddags. Vi fick lite träning (även om det inte var så mycket), och dessutom sol. Det var massor med folk vid slussarna och det kändes somrigt. Det gillar jag.

Annars har jag inte gjort så mycket; tittat på tv, grejat med datorn och bara allmänt tagit det lugnt. Imorgon kommer bli ytterligare en lugn dag, och på söndag ska jag tävla med Molly. Det ser jag fram emot.

Nu ska jag fortsätta titta på Humorgalan, och det tycker jag att ni också ska göra om ni har möjlighet.

E

Postat av: mar

Haha, vi kollade på humorgalan, men vi tyckte det var tråkigt så vi kollade på sällskapsresan istället! =P

2009-05-02 @ 12:29:59
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Anonym

Ska vi följa varandra på bloglovin´? :) Var gärna med i min tävling där du kan vinna presentkort på Kicks också :D

2009-05-03 @ 13:15:05
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback