UTMANAD!

Jag och bror för ett antal år sedan

Jag blev utmanad av syster

1) VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEDAN?
Då skulle jag fylla 8 år och hade inga problem i världen. Jag gick i skolan, bad om mer läxor och var tokgalen i hästar.

2) VAD GJORDE DU FÖR 1 ÅR SEDAN?
För exakt ett år sedan var jag förkyld, men rent allmänt gick jag och väntade på att få sommarlov och hoppades på att klara av Kemi A, vilket jag faktiskt gjorde. Yay!

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Godis, chips, nötter, ostbågar och popcorn.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Avril Lavigne - I'm with you, Jimmy eat world - Work, Kate Voegele - Wish you were, Paramore - We are broken, Kings of Leon - Use somebody

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Resa över hela världen, flytta hemifrån, köpa bil, ge pengar till min familj och ev köpa en häst.

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Dåliga vanor.. Jadu, att jag har lite tvångstankar är ju dåligt, jag biter på naglarna, hm.. det finns säkerligen massa mer men jag kommer inte på några.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Rida, spela gitarr, umgås med mina vänner, köra bil och träna.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Jag kan faktiskt inte komma på något specifikt för tillfället. Det finns massa saker, men jag kommer inte på någon på rak hand.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Min mobil, min laptop, min kamera, hm... jadu.. kommer inte på fler.

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Oj, de som vill.

Postat av: Alexandra Östling

Hej Emma! Har frågestund på bloggen nu så ville du ha med din fråga (gärna fler) så kan du skriva den under inlägget!



Puss!

2009-05-11 @ 18:16:27
URL: http://alexandrajasmin.blogg.se/
Postat av: mar

Haha, bad du efter mer läxor! XD

2009-05-11 @ 18:40:59
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Caroline

Sv: Jaa, vad jag är för en filur :p Jag är en norrbottning som känner att jag borde ta tag i bloggandet igen ; ) haha!

Själv du ? ;p

2009-05-11 @ 21:19:12
URL: http://carolinefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback