To help me through reality

Jag har sagt det förr, och jag säger det igen: Jag hatar måndagar! De är verkligen inte bra på något sätt.

Nej, förlåt, jag ska vara positiv.. men det är inte så lätt när man har glömt sina latinböcker i skolan, om man har prov på onsdag och typ ingen tid till att plugga imorgon. FAN! Jaja, jag får se hur det går, säkert åt helvete. Men jag har la typ 1½ på mig att plugga imorgon, så det är ju inte helt kört iaf.

Jag har precis varit ute och springit. Det var sjukt jobbigt, men det är riktigt gött när man kommer in och har fått svalka sig lite. Då känner man sig lite duktigt. Imorgon blir det träning i form av ridning (hoppning) och på onsdag blir det Friskis & svettis. Det blir nice det.

För tillfället sitter jag och lyssnar på Mamma Mia Soundtracket. Jag såg den filmen igår för andra gången och den är så sjukt bra. Deras sångröster är så otroligt ljuvliga och jag blir bara mer och mer avundsjuk ju mer jag lyssnar. Allra mest gillar jag Amanda Seyfried's röst. Den är ljus, klar och väldigt stark. Japp, jag gillar'n!

Ikväll ska jag plugga massa körkortsteori eftersom jag inte har så mycket annat att plugga på. Jag kan iofs lägga ner lite tid på matten, men känner jag mig själv kommer jag nog ta det en annan dag. Ja, så får det bli!

Körkortsteori it is!
E

Postat av: Stephanie

Men Emme då...glömma böcker sådär. :P Men jag tror att du fixar det ändå på onsdag! :D

2009-05-04 @ 20:40:38
Postat av: mar

Oh Yeah, Körkortsteori it is... =P

2009-05-05 @ 19:29:19
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback