Come and hold my hand


Min dag har mest bestått av att ligga och dega i sängen. Usch vad lat jag är. Men men, jag har även tagit ett gött bad och rengjort mina ridskor (och dessutom mina pumps). Annars har jag inte gjort så mycket mer. Det har blivit väldigt mycket mtv eftersom det har varit maraton med Life of Ryan. Iofs har jag redan sett alla avsnitt ett antal gånger, men det spelar inte så stor roll, för de är bra.

Jag har även försökt att hitta en skiva för att kunna installera PC Studio på min dator, för jag vill kunna föra över bilder och musik från min mobil till datorn och vice versa, men jag hittar inte skivan. Den ligger väl antagligen hos pappa, så jag får väl leta mer där nästa gång jag ska dit.

Kvällen har jag tänkt att spendera med lite plugg. Inte massor, men en del. Det blir antagligen både latin och körkortsteori, vilket jag inte direkt ser fram emot. Eller, körkortsteori är tusen gånger roligare än latin, men har man latinprov om några dagar är det nog inget att rekommendera att skippa att plugga inför det. Men fy vad deprimerande att plugga en lördagkväll. Jag skäms nästan.. har jag inget bättre för mig? Nej, uppenbarligen inte. Men nej, nu ska jag vara positiv. Att jag pluggar ikväll innebär ju att jag inte behöver plugga lika mycket en annan kväll, och det är ju bra.

Imorgon är det två månader tills jag fyller år, och dessutom ska jag tävla. Jag är sjukt taggad och jag hoppas göra bra ifrån mig, vilket innebär att komma hem med ännu en rosett. Hoppas!

Nu ska jag gå och diska.
E

Postat av: maria

svar: nära, jag ska inte glömma kameran! ska se till att ladda den nu! och du får komma ihåg att skriva ut startlistor! :)

2009-05-02 @ 21:58:05
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Lycka till med dagens tävling! <3

2009-05-03 @ 09:59:53
Postat av: mar

Låter som en rolig lördagskväll! =D

2009-05-03 @ 12:19:35
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: maria

nu vet jag vad jag menade med "nära", jag menade egentligen "nädå", som att "nädå, jag ska inte glömma kameran". ibland är man lite snurrig i skallen! ;)

2009-05-03 @ 15:56:16
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback