I denna ljuva sommartid




Nu är jag hemma efter en helg i Linköping. Det har varit riktigt roligt. Konfirmationen var inte särskilt seg, den var över efter en timme så det var skönt. Efter den åkte vi till huset och åt lite god mat på bryggan. Utöver det pratade alla massor vilket var väldigt trevligt.

På kvällen åkte syster och jag hem med Fias och hennes pojkvän Philips lägenhet för att sova. Iofs tog det ett tag innan vi somnade, och när vi väl somnade som jag inte särskilt gott.

På morgonen åkte vi tillbaka till huset för att umgås lite med de andra, äta en sista lunch och därefter åka hem. Jag körde sammanlagt 30 mil i helgen, och det är ju alltid bra.

Just nu är så sjukt trött. Jag skulle kunna somna på momangen och säkerligen sova ända tills klockan ringer imorgon, men jag ska stå ut några timmar till, sedan ger jag upp.

E

Postat av: Stephanie

Låter bra att du har haft det bra i helgen! :D

2009-05-17 @ 20:54:19
Postat av: maria

svar: kom hit och baka muffins med mej då? :) eller, skulle inte du till tette med mollie idag?

2009-05-18 @ 12:22:41
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: mar

Shit, är det deras hus?? Otroligt snyggt isf! Med egen brygga och allt! =P

2009-05-18 @ 14:07:34
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: maria

svar: ja, det är ju sant. man vill ju inte att lilla busan ska frysa om nosen! ;)

2009-05-18 @ 14:32:20
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback