We are the champions


Då var tävlingen avklarad. Vi var där en aning för tidigt, så vi fick sitta och titta på de andra innan det var dags för mig att göra iordning Molly. Men det var rätt intressant. Det är ett roligt sätt att lära sig banan på.

Men till slut blev det dags för att sadla Molly och förbereda inför tävlingen. Jag började med att rida fram i paddocken, och sedan blev det några språng på framhoppningen. Molly vägrade 3 gånger varav jag ramlade av en gång. Iofs landande jag på benen, så det var inte direkt allvarligt, men ändå. Sånt är störigt. Jaja, själva tävlingen gick hyfsat. Vi var felfria i första fasen, och då får man fortsätta till andra fasen, och där fick vi fyra fel (en rivning).

Det var inte riktigt våran dag idag; Molly var lite grinig och jag var trött. Jag ska se till och kämpa med min kondition, för den är illa alltså. Det blir till att springa i veckan.

Men allt som allt är jag nöjd. Molly är underbar. Hon är verkligen en speciell häst! <3

Postat av: mar

Bara fyra fel är ju inte dåligt! =D

2009-05-03 @ 19:13:26
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Stephanie

Huvudsaken är ju att det är roligt och att du är nöjd! ;D

2009-05-03 @ 19:23:59
Postat av: Anonym

ja, alltid kul med bevakare :)

2009-05-04 @ 18:50:53
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback