Is there any way that I can stay in your arms?

Nu har jag varit på stan med syster. Utöver lite smått och gott till oss själva köpte vi farsdagpresent till pappa. Även om pappas present (strumpor, vilket han ville ha) inte var särskilt rolig, så var det en riktigt lyckad shoppingdag, Vi fick tag på allt vi ville ha, och det är alltid skönt.

Förutom farsdagpresenten köpte jag ett par jeans, två t-shirtar, 6 strumpor, mascara och lite annat sminktillbehör.


Jeansen och en av t-shirtarna

Efter att vi hade shoppat åkte vi till kolonilotterna precis intill Överby (där vi shoppade), eftersom mamma har köpt en sådan. Vi hade tur, för mamma och hennes kille var där och grejade. Så det blev en lite surprise och det är alltid roligt. Stugan var jättefin och trädgården jättemysig. Det kommer nog bli riktigt snyggt när allt är klart tror jag, även om det är en del att göra.


Mammas kolonilott

Sedan åkte vi hem, där vi drack en kopp kaffe och pratade kring matbordet. Jag är väldigt inte världens största kaffe-fan, men ibland kan det vara riktigt gott. Favoriten är självklart vaniljlatte. Det är otroligt gott, och det skulle jag mer än gärna dricka flera gånger om dagen - mums!

Nu ska jag kolla runt lite på internet, och om en stund ska syster och jag köra bror till stan.
E

Postat av: maria

svar: tackar! jag blev faktiskt riktigt nöjd med den själv! :)

2009-11-08 @ 10:07:26
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: Sandra

snygga byxor!

var har du hittat dem? :)

2009-11-08 @ 15:20:39
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Sanna

VIlket sött hus!

2009-11-08 @ 23:16:31
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback