Fars dag


Pappa med coolingbrillorna <3

Idag är det fars dag och pappa har fått strumpor. Haha, tråkig present men vad ska man göra.

Jag är otroligt uttråkad. Jag vet inte vad jag ska göra. Duscha skulle vara nice, men jag vet inte om jag orkar föna håret efteråt. Gör jag inte det blir mitt hår lockigt, och det gillar jag inte. Dessutom föredrar jag att ha torrt hår, och det tar ju ett tag om det ska självtorka.

Åhh, jag blir galen! Jag vill inte sitta här och dega. Vad sjutton ska jag hitta på?! I och för sig vill syster att jag ska klippa hennes hår. Det var ju ett tag sen sist, så det kanske jag ska göra. Hm, det kör vi på.
E




Postat av: Veronica Berggren

sv: okej, men om man inte håller om ngt så åker man ju av..

2009-11-08 @ 13:29:17
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback