Första advent



Godmorgon!

What to write? Min inspiration är som bortblåst känner jag, men det kommer väl tillbaka.

Idag är det söndag och jag är fortfarande sjuk. Jag brukar i och för sig vara sjuk ganska längre när jag är väl är sjuk, men jag hade hoppats på att detta skulle vara ett undantag, men nähä.

Jaja, i alla fall. Igår spenderade jag min kväll hos Henri. Sedan gjorde det inte så mycket mer för jag kom hem vid ett, och då gick jag och la mig.

Idag måste jag plugga, för vi har religionprov på tisdag. Vi ska dock få gäster vid fyra, så jag får se till att ha pluggat klart tills dess. Det är ju första advent idag, och vi har firat med samma personer i flera, flera år nu. Lite roligt med traditioner.

Men som sagt, de kommer inte förrän om några timmar, så jag får plugga innan.
Men först ska jag gå ner och äta frulle, för jag hör att det börjar skramla bland tallrikarna.
E

Postat av: Malin

SV: Jag har precis duschat, ska snart äta frukost ^^

Ska du gå på julskyltning idag? :)

2009-11-29 @ 11:48:42
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback