Friday at last

Igår

Ridningen:
Ridlektionen var grymt rolig. Jag hade Balu (första gången jag red honom), och det tick jättebra. Jag trodde inte jag skulle gilla honom faktiskt, men han var jättemysig. Cissi, min nya ridlärare, var jättenöjd, så jag är riktigt glad.

Lipz:

Vi firade Sara som precis har fyllt 18


Mar's och Lilla maria's dricka. Sara och jag var duktiga, och drack inget


Mar och hennes älsklingar


Jag och Lilla maria

Det var rätt lite folk, och musiken var kass, men ändå hade vi det trevligt. Jag träffade många gamla klasskompisar som vi var med under kvällen, och det var riktigt kul. Trots att vi kom hem tidigt (lite efter ett), är jag helt död idag. Jag vet inte vad det beror på, men så kan det vara.

Idag
Det blev mycket svenska idag. Först spelade vi in en till scen i våran film, och sedan blev det pjäsen, En midsommarnattsdröm. På måndag är det dags för att visa upp vårat drama, så nu gäller det att allt sitter, och det gör det. Härligt!

Nu
Jag är så trött så jag ser stjärnor, så jag ska starta tv:n och se om det finns något att kolla på.

Ikväll

New moon, yay! Den är grym, enligt min syster, och jag tror henne.

Postat av: Fashionsale

fick du aldrig tag på jimmy choo skor? i min blogg har du chansen att få dem till ett mycket bra pris.



säljer även löshår

2009-11-20 @ 15:56:37
URL: http://fashionsalee.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu har jag lagt in dom :) glömmde bort förut ;) åå new moon vill jag också se :)

ha en bra fredag :)

2009-11-20 @ 17:05:14
URL: http://smultronstro.blogg.se/
Postat av: mar

Haha, bilden på Sara är fan bäst! =D (Jag tycker om min bild också, om man tar bort mig! Hehe!)

2009-11-20 @ 17:42:58
URL: http://mariaolausson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback