Hejdå Tis H4

Jag kunde seriöst inte haft ett bättre avslut än dagens dressyrlektion. Jag fick underbara Hedda och allt gick så himla bra. Den hästen är helt otrolig att rida, så himla mysig. Hon gick fantastiskt fint under hela ridlektionen, och det gör mig väldigt ledsen att jag inte kommer kunna rida henne något mer (hon går inga hopplektioner).

Även om allt var så himla roligt, och allt gick så otroligt bra idag, så sitter jag ändå här och gråter floder. Jag vet inte vad det är med mig. Jag gillar min grupp otroligt mycket, men jag trodde inte att jag skulle reagera så här.

Jag ångrar mig inte, det är bara jobbigt att ta farväl. Jag avskyr verkligen sånt. Usch!

Nu ska jag försöka tänka positivt och hoppas att allt blir lika bra som jag tror att det kommer bli.
Jag håller tummarna, och jag hoppas att ni gör det också.

Nu ska jag gå och lägga mig.
Jag är helt slut.
Sov gott!
E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback