Ingen bra dag

Idag har varit en kass dag. Jag vet inte varför, men jag har varit på dåligt humör. Jag ska försöka bli positiv igen, och det blir jag nog snart, för jag ska få besök ikväll. Det gillar vi, mycket!

Ash, jag vet inte vad jag ska skriva. Haha, inspirationen är helt borta.

Jag kan väl uppdatera er lite om tandställningen och magkatarren då.

Tänderna gör inte ont längre. De är fortfarande känsliga, men det är ju inte så konstigt eftersom de flyttas hela tiden. Det enda som gör ont nu är tandköttet. Ni med tandställning vet ju om att det skaver och blir sår i munnen, och det är inte så nice. Men det börjar läka nu i alla fall, och det är ju bra.

Magkatarren är också mycket bättre. Jag kan äta utan att få ont, och det är mycket skönt. Jag har dock lagt märke till att jag inte kan äta saker som potatisgratäng, kladdkaka, m.m, eftersom min mage är så känslig, men jag hoppas att det snart blir bättre och att jag då kan äta det igen.

Men som sagt, allt är mycket bättre och det är jag glad över.

Jaja, där fick jag ihop några ointressanta meningar i alla fall. Hoppas jag inte tråkade ut er allt för mycket.
Nu ska jag titta på tv.
E

Postat av: Stephanie

Klart att du inte tråkar ut oss! :D

Bra att allt är bättre med dig och ha det bra ikväll. ;D

2009-11-09 @ 18:58:15
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

hehe, konstigt om jag inte gör det isf :P

tack så mycket :)

2009-11-09 @ 19:12:27
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Sara

Allt bra

2009-11-09 @ 19:34:11
URL: http://saransara.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

usch för magkatarr!

SV: ja tänk om :O

2009-11-09 @ 21:39:34
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback