Maybe you just caught me by surprise

Oskar och Helenas ena dotter


Jag har insett att jag har missat de två sista avsnitten av Ensam mamma söker, så jag har tittat på dem på tv3.se istället. Jag gissade ju vilka mammorna skulle välja. Sist jag gjorde det trodde jag att det skulle sluta såhär:

 

Ulrika - Lasse

Madelene - Martin

Helena - Oskar

 

Jag hade ju för tusan rätt. Okej, nu valde inte Madelene någon av sina killar, men Ulrika och Helenas val förutsåg jag. Haha, ballt. Valen de gjorde var helt rätt enligt mig, för de verkade jättekära i varandra - underbart! Imorgon ska jag titta på avsnittet som visar vad som har hänt efter sommaren, alltså om de fortfarande är tillsammans med sina "val", och de ska bli mycket intressant.

 

Nu ska jag ta fram gitarren och spela en stund, och sedan ska jag sjunka in i tyskaboken. Den är kass, men måste man så måste man.

E


Postat av: My

tack för den söta lilla rösten :) hihi.



Måste också säga att det är en väldigt fin häst du rider :)

2009-11-16 @ 23:13:34
URL: http://mydarnell.blogg.se/
Postat av: Cornelia

sv: okej tack! :)

2009-11-17 @ 06:45:05
URL: http://aiilenroc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback