Tuesday

Yay! Dagens sista lektion var inställd så jag är redan hemma. Det är riktigt skönt, för det är så otroligt kallt i skolan. Värmen var avstängd hela förra veckan och det tar tydligen lång tid innan det blir varmt igen. Dessutom drivs det mesta på solceller, och hur mycket sol finns det nu liksom...

Provet idag gick i alla fall dåligt. Så dåligt att jag inte ens vill tänka på det. Usch!

Ikväll har jag hopplektion, och det ska bli riktigt kul. Min syster ska med, så det dyker säkert upp några bilder senare. Kanske en film till och med, vi får se.

Nu ska jag titta på det senaste avsnittet av One Tree Hill, men först ska jag ta på mig flera lager kläder så att jag blir varm igen.

E

Postat av: maria

svar: ja, jag ska ta på mej dubbla byxor och typ tredubbla tröjor + jacka och dubbla vantar så att jag inte fryser. har varit ganska kall det senaste så jag vill inte frysa. i helgen trodde jag att jag skulle frysa ihjäl på sund för emmsan envisades med att inte höja elementen mer än till 15 grader för att vi skulle elda i spisen men det var ju kallt som faaaan ändå. "det finns filtar!" sa emmsan när jag låg och huttrade, fy sjutton, HAHA! xD

2009-11-03 @ 14:55:39
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback