What are we living for?

Godmorgon!
Jag hinner inte blogga så mycket för syster och jag ska eventuellt in till stan om en stund, och jag måste göra iordning mig. Jag ska bara uppdatera er lite lätt.

Igår åkte jag som sagt hit till Hjärtum, där jag ska spendera hela helgen. Efter middagen blev jag upphämtad av en pojk, och sedan åkte vi till Göteborg. Tanken var att vi skulle till Trägår'n, men vi stannande hemma och tittade på tv och sånt istället. Mycket mysigt!

Ett exempel på det vi tittade på var Idol. Erik Grönwalls otroliga framförande av The show must go on var obeskrivligt bra. För er som inte såg det, titta på klippet under. Det är fan helt jävla sjukt vad bra han är!

 

Nu måste jag kila. Vi hörs senare!

E



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback