What happens when you sleep?

 

OMG!

Jag såg den här filmen förut, Paranormal activity. Det är utan tvekan den läskigaste film jag har sett på länge. Den var seriöst galet läskig! Mina förväntningar av den var att den skulle vara rätt dålig, och inte alls särskilt läskig, men jag hade helt fel. Det var vääldigt bra och otroligt läskig. Jag fastnade redan efter ett par minuter. Det är nästan så att tycker att ni inte bör se en, för den är så himla läskig, men se den. Den är verkligen jättebra.

 

Det där sovrummet alltså.. grymt läskigt..

 

Haha, jag såg efter att jag hade sett filmen att man inte ska se den ensam (vilket jag gjorde). Det hade nog varit betydligt mer behagligt om man såg den med någon, så det tycker jag att ni ska göra i så fall. Det bli ju definitivt mycket mysigare i alla fall. Fast det beror ju i och för sig på vem man ser den med. Hehe!

 

Men som sagt, se den, eller inte. Alltså den är grymt läskig, men jag överlevde, så då gör nog ni det också.

E


Postat av: Malin

SV: Nej vilken rolig gissning! :D

2009-11-27 @ 23:30:21
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Jennifer

rösta gärna på den du tycker ska vinna veckans blogg hos mig..

2009-11-28 @ 00:29:45
URL: http://jeenlicious.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, den vill jag se! Fast inte själv haha x)



svar: äsch, man har olika musiksmaker, det bara är så ^^.

2009-11-30 @ 16:26:22
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback