You Are a Runner, and I Am My Father's Son

Jag har sovmorgon idag. Börjar inte förrän halv ett, så jag har passat på att titta på det senaste avsnittet av One Tree Hill. Det var lika bra som alltid. Men jag flippar faktiskt snart. Det känns som att allt går åt helvete i den serien, och det börjar irritera mig. Det är ju i princip inget bra som händer, och det känns lite överdrivet. Men men, vi får se vad som händer i de kommande avsnitten.

Nu ska jag hoppa in i duschen.
E

Postat av: STOCKHOLMSJENNA

SV: kul att du gillade frågestunden och svaren :)



Ja, eftergiften är alltid speciellt tycker jag. Jag tycker oftast att de flesta ryttare behöver jobba på den. Även jag med. Jag är ofta riktigt duktig med den på träningar, men på tävlingar blir jag så stressade plus så har jag vinnarskalle och rider bara för att komma felfritt. Så då brukar jag tyvärr skita i hur det ser ut :P

2009-11-17 @ 14:35:13
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback