Come take a walk with me

Jag är helt slut, men jag ska skriva några rader så att ni blir lite uppdaterade på vad som sker.


Idag gjorde jag som sagt högskoleprovet. Jag vet inte riktigt hur det gick, men det kändes bättre än sist i alla fall. Nu är jag dock så trött så jag håller på att svimma, usch! Men det är riktigt skönt att det är sommarlov nu vill jag lova.

Men, inte kan jag få långa sovmorgnar för det.
  • Imorgon är det ju hopptävling, så då får jag gå upp tidigt. Jag är riktigt laddad dock, så det ska mest bara bli roligt.
  • På måndag ska jag till tandläkaren på morgonen, så det blir ingen sovmorgon där heller.
  • Och på tisdag ska jag köra pappa till landvetter, för han ska till Tyskland. Dessutom ska vi åka hemifrån innan kl 7, så det blir antagligen inte mycket sömn den natten.

Det positiva med att gå upp tidigt de dagarna är ju att jag på måndag får fixat lite mer med mina tänder. Jag har ju haft tandställning i 1½ år, och först nu ska de sätta in räls på underkäken. Det kommer nog göra sjukt ont, men det blir ju snygg i alla fall. Och tisdagsmorgonen är ju rätt positiv den också, för jag får ju bilen de dagarna pappa är i Tyskland. Okej, det är ju lite småtråkigt att vara ensam hemma, men det får gå.


Nej, jag orkar verkligen inte skriva mer nu. Jag måste göra iordning lite grejer inför tävlingen imorgon, och sedan ska jag slappa i soffan hela kvällen.

E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback