Wild Alaskan Salmon

 

Jag har precis tittat på det senaste avsnittet av 90210, och det var grymt, som vanligt. Den serien är seriöst grymt bra, likaså One Tree Hill. De två serierna ligger lätt på topp just nu. Mums säger jag bara!

 

Egentligen skulle jag ha haft geografi hela eftermiddagen, men det är inställt på grund på av att läraren är sjuk. Jag tackar då inte nej till att få komma hem 5 tidigare än beräknat. Nu får jag ju tid för att plugga och sånt. I och för sig har jag inte alls mycket att göra. Matte är det enda, och det är nog rekord för denna terminen. Vi har alltid så mycket att göra hela tiden.

 

Nu ska jag i alla fall spela lite gitarr. Det var för många dagar sen sist.

E


Postat av: ampelos

haha jag skriver både och:P

2009-10-14 @ 17:13:10
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag gillade också avsnittet, han är snygg han "the-mysterious-guy", glömt vad han heter (A) xD och han var lite, crazy :S

2009-10-15 @ 17:17:23
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback