I'm up and I am down


Här ska jag göra högskoleprovet imorgon: högskolan väst

Då var det äntligen fredag. Mums säger jag! I och för sig känns det som en torsdag, men det är nog bara för att jag ska göra högskoleprovet imorgon. Usch, jag vill inte göra det alls. Jag har ju egentligen lov nu, och det känns så tråkigt att börja det med ett stort prov. Jaja, det är ingen idé att hänga läpp för det, utan det är bara att bita ihop och gilla läget.

På söndag är det dags för hopptävling igen, och jag är riktigt taggad. Startlistorna har kommit ut, och jag ska rida underbaraste Molly. Jag hoppas att hon är pigg, för det sista har hon varit lite småseg. Jag tycker att hon har verkat så himla deppig det senaste månaderna, för hon är inte alls som hon brukar vara. Jag tror det beror på att hon inte trivs, men jag är inte säker.

Jaja, vi får se hur hon är. Jag hoppas i alla fall på en glad häst.

Nu ska jag sätta på lite mysmusik, och samtidigt ladda inför provet.
E

Postat av: STOCKHOLMSJENNA

sv: japp han ska också göra det :)

Då får jag önska dig lycka till både imorgon och på söndag :)

Jag ska ha polishästträningar för Hero och även rida min tillridninghäst. :)

2009-10-23 @ 21:57:51
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

sv: det går bra :) jag märkte idag att han är mycket mer balanserad än förut och han har även fått muskler då han orkar lite mer nu. så det är kul! För det är precis det som våra mål var för den här månaden :D



Hur gick provet nu då? :D

2009-10-24 @ 15:58:02
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback