Make my wish come true

Tette och Maria


Jag var på ett äkta födelsedagskalas igår: sugrör, ballonger, girlanger, tårtor, godis, chips - ja, you name it. We had it all! Det var otroligt roligt, och bilturen gick faktiskt riktigt bra. Vi körde lite fel så vi fick vända två gånger, men med födelsedagsbarnets guidning hittade vi allt rätt. Kvällen bjöd på mycket att äta, skratt, presenter, tårar, musik, och massa annat roligt. Underbart var det. Jag har verkligen världens bästa vänner! <3

 

Vi drog oss hemåt runt 1-tiden, då jag först lämnade två tjejer i Trollhättan. Sedan körde jag vidare mot Hjärtum och försökte hålla mig så koncentrerad som mjöligt. Jag blev väldigt trött i slutet kan jag meddela, men jag behöll koncentrationen, så både bilen och jag kom hem hela.

 

Och jag måste tillägga att jag älskar pappas bil. Den är så otroligt mjuk och fin att köra, så himla bekväm. Volvo, säger jag bara! Definitivt en bil i min smak!

 

Sara och Mar

 

Nu måste jag sätta igång att plugga. Blir jag klar tidigt kan jag slappa resten av dagen, och det låter väldigt lockande.

E


Postat av: Stephanie

Ja, det var underbart trevligt. Ni är bäst <3

2009-10-04 @ 14:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback