We're stuck where we are

Då var man tillbaka i Trollhättan igen. Måndagen är snart över, och det är det bara 4 dagar kvar tills det är helg igen. Den kommande helgen ska jag nog spendera här i Trollhättan. Jag har inga direkta planer, men jag känner nog för att vara kvar ändå. I och för sig är jag väldigt sugen på att gå på bio, så jag får se om jag kan ragga upp någon till slutet av veckan.

På tal om film, så har jag en del filmer som jag vill se. The ugly truth är en av den, och dessutom har jag lite gamla godingar som jag vill se igen. Crossroads var till exempel år och dar sen jag såg senast. Den filmen har tro det eller ej varit min favoritfilm, så jag känner att jag vill få lite nostalgikänslor med Britney igen. Hon är faktiskt en riktigt bra skådespelare, och dessutom är Anson Mount otroligt snygg i den filmen också, så det är ju ett stort plus på kanten.

Ur filmen Crossroads

Nu måste jag tyvärr kila. Eller måste och måste, jag ska lägga mig i sängen och titta på The Hills - ett bra tidsfördriv om man inte har något bättre för sig.
E

P.s Här är föresten en riktigt söt låt, som har varit med i The Hills. Ta en titt vetja.


Brandy - Long distance


Postat av: Stephanie

Nu har du raggat upp lite personer till bio. :D

Ja, den filmen skulle man kanske se igen. Britney är väldigt duktig i den filmen.

2009-10-06 @ 21:42:52
Postat av: Anna

gud va länge sen jag såg den filmen <3

2009-10-07 @ 01:18:38
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback