Mekanikerrace på Kinnekulle

 

Idag var det mekanikerrace på Kinnekulle. Pappa och bror turades om att köra, och varje gång pappa körde, åkte det med någon. Det var jättemånga som ville åka med, så det blev många pass. Maria skötte lufttrycken i alla däck, och jag satte på bältet på passagerarna. Jag vet inte hur många gånger jag har spänt det där bältet idag alltså. Det är ju inget vanligt bälte, utan det är fyra remmar som ska fästas i en gemensam punkt. Det är rätt svårt att förstå, och att spänna själv, om man inte vet hur man gör. Så det har jag fått göra i princip hela dagen. Men det har varit rätt okej ändå. Det har varit riktigt roligt, och tots att det var kallt höll vi uppe humöret hela dagen.

 

Det är faktiskt lite tråkigt att säsongen redan är slut för i år. Det är en sån härlig känsla på tävlingarna. Men det är bara att vänta ut vintern, för sen är det dags igen. Det ska bli kul.

 

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på AFV. Sedan blir det film, Catwoman. Jag ska ha en kväll framför tv:n med andra ord, och det ska bli underbart för jag är helt slut.

 

E


Postat av: m'

jätte fin blogg :)

2009-10-17 @ 22:42:36
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Robbin

byemom.blogg.se - nystartad blogg som handlar om de sociala myndigheterna och våra tankar kring detta. Detta är ett ämne som ligger oss nära hjärtat eftersom robbins lillebror blivit lidande. Vi försöker få fram vår åsikt och hoppas på mycket respons, både positiv & negativ. Har du också haft problem med de sociala myndigheterna? Kom in och läs! :)

2009-10-18 @ 02:00:19
URL: http://byemom.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

sv: jo att plugga på en lördagskväll är inte något jag gillar. Men måste man så måste man ju :P

2009-10-18 @ 10:12:11
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback