Mess with me, I mess with you

 

Så, vad gillar ni att Kristin träffar Justin? Jag ska vara ärlig - jag gillar't! Det är kul när det händer lite grejer, och jag har aldrig tyckt att Justin har varit bra för Audrina. Kristin borde ju klara av honom, så varför inte röra runt i grytan?! Jag kanske låter ytlig, men på vilket annat sätt kan Audrina komma över honom, om inte han går vidare?!

 

Jag tycker att avsnittet var riktigt bra. Det kändes mer som ett The Hills-avsnitt denna gången, och det gillar vi. Däremot gillar jag inte hur Spencer behandlar Heidi. Grejen är den är han vill ha makt över henne, och när hon själv försöker bestämma något, trycker han ner henne och får henne att känna sig självisk. Sjukt ju! Usch, jag hoppas han inser vad han gör egentligen, för han kommer ändå bara förlora på det tids nog.

 

Nu ska jag lägga undan alla mina böcker (har pluggat en hel del), fortsätta titta på Grey's Anatomy, och sedan gå och lägga mig. Jag ska försöka sova länge i natt, i hopp om att jag ska klara matteprovet imorgon.

E


Postat av: The Hills & The City

Kristin kommer tröttna fort på justin det kan jag lova dig, för att dom två är verklgien för lika=)

O spencer han e spencer lika jobbig som vanligt, stackars tjeje asså.

2009-10-07 @ 23:44:00
URL: http://hillsandcity.blogg.se/
Postat av: Emmelist

jo det är fint. lite trött bara. å har fått finnar som lagomt nu just innan modevisningen... ngn bra kur som hjälper???

2009-10-08 @ 14:19:04
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: mar

Ja, jag känner bara för att slå till Spencer! Blir så jävla sur! Hehe! =P

2009-10-08 @ 15:11:38
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Stephanie

Måste se the hills snart. Ja, jag gillar inte heller Spencer!

2009-10-08 @ 17:35:52
Postat av: The Hills & The City

hehe jaa det måste hon men hon e dum faktist, men man vet aldrig han kanske bara e sån i the hills att det itne alls e så i real life vet ej=)

2009-10-08 @ 22:43:03
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback