Please don't leave me


Jag såg som sagt The Texas Chainsaw Massacre från 2003 igår, och det var riktigt skönt att se hur den slutade. Det var inte alls lika hemsk som versionen från 2006, så jag är mycket nöjd. Jag anser dock att den från 2006 var bättre, men det är ju min åsikt.

Ur filmen

 

Resten av gårdagen spenderade jag genom att plugga, och när jag tröttnade på det gick jag ner till min gamla dator och kollade igenom lite bilder och sånt. Sedan spelade jag även The Sims Djurliv i en halvtimme, innan jag tröttnade.

På kvällen tog jag ut bilen på en liten tripp till Göteborg, och det var mycket trevligt!

 

Idag har jag tagit mitt förnuft till fånga och pluggat en del fysik. Jag har ju prov på tisdag, och jag har pluggat alldeles för lite. Nu är jag ikapp en del i alla fall, även om jag har endel kvar att göra. Snart ska jag ta tag i resten av plugget. Jag tänkte läsa klart en bok, göra matten och plugga tyska. Vi får se om allt blir gjort idag, men det tror jag för det är nog inte så ansträngande.

 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag fortsätta med dagens planer.

E


Postat av: nathalie

nej alltså har inget imott henne så där.. hehe. Men så mycket lauren ställde upp för henne och kolla vad hon ger tillbaka äre så man gör?! nej verkligen inte! tycker bara det är fel att hon låter spencer hålla på så som har har gjort ett bra tag någon borde sätta stopp för det haha. Men då hade serien inte funkat som den ska heller egentligen men ja du hajar jag gillar inte det paret som jag gjorde långt innan =) puss

2009-10-31 @ 16:29:48
URL: http://rainbowdays.blogg.se/
Postat av: jessica

söt header :)

2009-10-31 @ 17:02:40
URL: http://enklast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback