Sorry boo, strike two

Idag är det torsdag, och det innebär att lovet är snart slut. Jag som nästan inte har pluggat något alls - inte bra! Det får jag ta tag i imorgon.

Idag har jag varit och hälsat på Evelina och hennes hus i Nygård (för er som inte vet så tog jag hand om hennes två hundar i 2½ månader förra året). Huset var grymt fint, nyrenoverat och jättemysigt. Jag ska ju ta hand om hundarna igen i typ 3 veckor i slutet av december, och då ska jag bo där också. Hundarna kände igen mig, och det kändes jätterolig. Förutom två hundar har hon två kattungar, och det var så himla söta. Sådär som kattungar är ni vet. Det ska bli jättekul verkligen.

Annars idag har det inte hänt så mycket. Pappa kom tillbaka från Tyskland för någon timme sen, och Anne var med honom. De har varit tillsammans i 3 år idag, så vi ska fira genom att köpa pizza. Jag har varit galet sugen på det hur längesen helst nu, och dessutom har jag inte kunnat äta på grund av tandställningen (det gör fortfarande ont), så jag är rätt hungrig nu alltså. Jag har faktiskt inte ätit middag sen i söndags. Det har bara blivit lite special K och yoghurt och sånt. Så jag hoppas att jag får i mig pizzan bara. Kebabpizza ska det bli i alla fall - mums!

Just det, jag har tittat på det senaste avsnittet av The Hills: Sorry boo, strike two. Det var bra, som vanligt. Det jag har suttit och funderat på här ett tag är hur mycket Heidi har förändrats sen hon träffade Spencer, och då tänker jag utseendemässigt.



Titta på dessa bilderna till exempel. Det är som att hon är en helt ny människa. I och för sig var hon ung när hon träffade honom, men ändå. Plastikoperationer kanske?! Jag har ingen aning.

Jaja, nu ska jag sätta en film här. Jag såg en liten del ur Motorsågsmassakern igår, och jag blir galen om jag inte får veta hur det slutar. Så det ska jag roa mig med nu, och sedan blir det pizza.
E

Postat av: Stephanie

Låter roligt det där med hundarna. :D

Känner igen mig med det där att inte kunna äta när man har tandställning. Hoppas att pizzan smakar gott sen då. :D

2009-10-29 @ 18:04:15
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

ja, askul! :D

inte är det kul. men nu är det inte så långt kvar iaf ;) den var asgod :)

2009-10-29 @ 20:09:26
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: maria

yes, heidi har opererat både det ena och det andra! :)

2009-10-29 @ 20:44:17
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Postat av: nathalie

jag har följt lauren sen låååååångt tillbaka och älskar alla deras serier men Heidi nejnejnej alltså hon har bara blivit för mycket?

puss hoppas du får en fin lördags kväll

2009-10-31 @ 15:29:36
URL: http://rainbowdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback