We went searching through thrift store jungles

Jag har satt och pratade med pappa om helgens bravader förut. Haha, jag höll på att garva ihjäl mig tusen gånger, för pappa visade vad alla hade gjort.

När han skulle gå och lägga sig på kvällen igår kunde han inte sova, för några meter bort spelade de skithög musik, så vissa delar i Orben vibrerade i takt med musiken. Haha, det var sjukt roligt när han förklarade hur det kändes.

Sedan kom vi in på att Erik (som vann både finalen och serien) hade kört uta helvete på racet. Så här löd våran konversation:
Pappa: Fyfan vad fort Erik körde. Herrejävlar alltså!
Jag: Hur fort körde han då?
Pappa: Ja, han varvade halva fältet..
Jag: Hahaha!

Det är ju sjukt, att han varvar massa bilar i en tävling liksom. Jävlar vad den människan kan köra alltså. Det är grymt imponerande!

Nu måste jag tyvärr återgå till min geografiinlämning. Sedan blir det mat, och efter det ska jag åka tillbaka till Trollhättan igen.


Detta är vad min inlämning bl.a handlar om: vegetationen savann


Postat av: Sandra

Ja, då kör man fort ;)



svar: ja, gud va underbart det varit! ibland driver den mig till vansinne :p

2009-10-04 @ 17:17:11
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: maria

hihi, jag garvade också som sjutton när pappa ringde igår och berättade om hur väggarna hade vibrerat i orben! xD

2009-10-05 @ 09:53:49
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback