Witness the birth of fear

 

Självklart såg jag fel film. Det finns tydligen flera olika versioner på The Texas Chainsaw Massacre (Motorsågsmassakern), och jag hade såklart oturen att se fel (alltså inte den som jag såg en del av igår). Jag såg den från 2006 istället för den från 2003, och när jag väl insåg det hade det gått för långt in i filmen för att man ska kunna stänga av. Jag ville ju veta hur det slutade. Filmen var inte så jätteläskig, men det väl väldigt rå. Kroppar sågades sönder hit och dit, och jag vet inte hur många som dog. Usch! Men den var ändå väldigt bra. Man tänkte verkligen efter hur bra man egentligen har det. För jag menar, hur många stöter på en galen gubbe med en motorsåg?! Hemsk tanke, usch, hoppas jag kan sova ikväll.

 

Nu ska jag i alla fall försöka se den rätta versionen, så får vi se om jag överlever. Två skräckfilmen på en kväll är inte illa. Tur att det gillar dem.

E


Postat av: STOCKHOLMSJENNA

SV: haha, okej :) Det var jag iof också då när jag red i specialerna. Fast idag är jag tacksam över att jag red i både hopp&dressyr.

2009-10-30 @ 10:55:30
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback