Almost friday

Idag hade jag min enda heldag i skolan (denna veckan). Lyx, jag vet. Imorgon har vi inställd svenska så vi slutar kl 11.20 om jag inte minns fel, och det är inte helt illa.

Efter skolan imorgon är det egentligen tänkt att jag ska till Hjärtum, men jag känner verkligen inte alls för det så jag stannar här i Trollhättan hos mamma och Danne. Mycket bättre tycker jag. Jag får åka till Hjärtum någon annan helg, kanske nästa. Fast då har jag tävling, så jag får se hur det blir med den saken.

Jag känner att jag inte har så mycket att säga just nu, så det här får räcka. Jag måste ändå plugga.
E

Postat av: Stephanie

åhh, vad gött att sluta tidigt imorgon också. Det är precis vad jag behöver.

2009-09-03 @ 19:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback