Can you hear me crying?

Whitney och Audrina från The Hills

Usch, usch för söndagar. Söndagsmornar är väl okej, när man kan ligga och dra sig i sängen innan man går upp, men annars är resten av dagen bara deprimerande. Håller ni inte med?! Man går bara och väntar på att ha något att göra, och om man inte kommer på något sitter man bara och degar och väntar på bättre tider.

Men jaja, det är ingen idé att sitta och tänka på det. Snart händer det väl något roligt, och om inte får jag väl ta en liten promenad eller liknande.

Idag har jag i alla fall försökt få dagen att gå genom att titta på The Hills. I och för sig har jag redan sett de avsnitten, men man kan ju titta på dem igen. Serien är ju bra.

Men nu ska jag försöka få något gjort. Jag kan ju inte ligga i sängen och dega hela dagen.
E

Postat av: Sandra

Söndagar är hemska, usch >_<



Svar: det var så slitet så dom va tvungna å ta bort ungefär 2dm av håret :/

2009-09-27 @ 19:20:58
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Ja, jag har börjat klippa mig var 8de vecka nu :)

2009-09-27 @ 19:49:23
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Ja, usch söndagar är inget att ha. :(

Måste bara plugga och man får ängest för att en helt ny vecka ska börja.

2009-09-28 @ 17:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback