Sleepy Sunday


Idag blir det en slappardag för min del. Jag ska snart se en film på tv4Film som heter Hästen från havet. Jag har ingen aning om den är bra, men den handlar om en vit hingst, och det låter inte helt fel i mina öron.

Hehe, på tal om filmer så såg jag som sagt Freaky Friday igår. Jag hade glömt av att jag satt och lyssnade konstant på soundtracket när det kom ut så jag kunde ju alla låtar utantill. Så det blev lite allsång här hemma igår, och det var rätt kul.

Jaja, för att återgå till det normala.. Förutom tv ska nog plugga lite matte också. I och för sig är matten till på torsdag, men det kan ju vara skönt att vara klar i god tid innan. Till skillnad mot denna veckan kommer nästa vecka vara väldigt mycket lugnare. Inte en inlämning eller prov har vi, så nu kan man slappna av lite mer än normalt.

Men oj, nu måste jag kila. Filmen börjar ju närsomhelst.

E


Postat av: Stephanie

Ahh, nästa vecka kommer vara mycket bättre om inte alla lärare kommer på att de ska ge oss tusen andra läxor. Vilket inte skulle förvåna mig. :(

2009-09-20 @ 21:19:16
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

Precis, men den kommer ändå vara betydligt mycket bättre än vad denna har varit.

2009-09-20 @ 23:30:02
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback