I never needed you to be strong

 

Dessa två tjejer, Rin och Rox, sjunger så otroligt fint tillsammans. Deras röster smälter samman så fint så det är sjukt. Tänk att kunna sjunga så.


Just nu håller jag på att lära mig min del av en muntlig redovisning, som vi har imorgon. Undrar ni något om Rosornas krig som pågick under Medeltiden är det bara att fråga mig. Jag kan allt. Hehe, eller kanske inte riktig allt, en hel del i alla fall.

 

E


Postat av: Sandra

Åh, jag vill också kunna sjunga så...

haha, får öva ;D



Svar: yeh, det är nog sant.. skulle nog gjort likadant haha xD

2009-09-28 @ 19:41:33
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Haha, du kan början i alla fall. ;D Sen får jag fortsätta att berätta...

2009-09-28 @ 20:47:53
Postat av: Emma

SVAR till Stephanie:

Ja, fast nu fick jag ju fortsätta att berätta ditt, så nu kan jag det också :P

2009-09-30 @ 12:01:19
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback